لمزيد من الأخبار زوروا موقعنا على www.lbci.com/news      يمكنكم متابعة برامجLBCI عبر شبكات الكابل و LDCعبر NileSat على الترددين 12226 و 11680 استقطاب افقي ترميز: 27500 عامل التصحيح:4\3      بان كي مون حمل في أحدث تقرير له عن تنفيذ القرار 1701 اسرائيل تبعة مقتل الجندي الإسباني في "اليونيفيل" الشهر الماضي     بان كي مون اعتبر هجوم حزب الله في مزارع شبعا "انتهاكاً خطيراً لوقف العمليات العدائية" وحذر من أن "إساءة الحساب" يمكن أن تؤدي لحرب جديدة     رعد : لايجاد مخرج لآلية التوافق داخل الحكومة حتى تمضي بمهامها وأي تقصير في تسليح الجيش هو خيانة للوطن وضرب للاستقرار     ميقاتي : طرابلس تحتاج الى خطة مشاريع متكاملة وليس مشاريع مبعثرة غير مرفقة بدراسة فعلية عن الجدوى الفعلية منها     باسيل باختتام زيارته لاميركا اللاتينية: ما نخشاه هو التعدي المتكرر والوحشي للمجموعات الإرهابية التي تتشابه مع اسرائيل في الرفض للآخر     الوكالة الوطنية : توقيف سوريين اثنين في منطقة كفرجوز – النبطية اعترفا انهما كانا يقاتلان في صفوف تنظيم داعش في سوريا     مراقبو وزارة الصحة يقفلون معمل "بايونير" للبسكويت في منطقة كفرزبد في البقاع لعدم توفر الشروط الصحية فيه     البنتاغون : تدريب مقاتلي المعارضة السورية المعتدلة سيبدأ في غضون 4 الى 6 اسابيع     المرصد السوري : مقتل 18 وجرح العشرات في معارك بين جبهة النصرة وحركة حزم المعارضة في الريف الغربي لمحافظة حلب     المرصد السوري : تقدم للجيش السوري وحزب الله قرب الحدود مع الجولان بعد معارك عنيفة مستمرة مع مسلحي المعارضة     مسلحون وانتحاريون من داعش نفذوا هجمات على أهداف في مدينة سامراء بشمال العراق قبل هجوم للجيش على التنظيم     مجلس الأمن الدولي يدين "الأعمال البربرية الإرهابية" لتنظيم داعش في العراق     واشنطن تؤكد انها لا تضغط على العراق لتقريب موعد الهجوم على الموصل لاستعادته من أيدي تنظيم داعش     طائرة أميركية بدون طيار تقتل 4 يشتبه في انتمائهم للقاعدة في منطقة بيحان في اليمن     محكمة مصرية تحكم على مرشد الإخوان وعدد كبير من قيادات الجماعة بالسجن المؤبد وتقضي بإعدام 4 آخرين بقضية تتصل بأحداث عنف     محققون روس : اغتيال المعارض الروسي بوريس نيمتسوف في وسط موسكو "تم التخطيط له بدقة"     أوباما يدين "القتل الوحشي" لنيمتسوف ويدعو إلى إجراء تحقيق كامل في مقتله     بوتين : اغتيال نيمتسوف جريمة وحشية تحمل بصمات عملية قتل مأجورة     مسلح يقتل 8 اشخاص 4 منهم على الاقل من أقاربه ثم ينتحر في تكساس في الولايات المتحدة
الاخبار

Caracas: What really happened?

24-05-2012
20:00
tell your friend about LBCI News
Comment
A
A
A
3480 Views
Violent confrontations with the Lebanese army took place Wednesday night lasting from 11 pm till 6:15 am of Thursday morning. The outcome resulting in a wounded officer alongside 3 soldiers, and the death of the Syrian national Jamal Soleimani, and Samer Al Masri.                  

Hani Al-Chanti was also arrested, after being seriously injured, along with the concierge of the building on suspicion of involvement in the case.             I

It was reported that around 10:30 pm Jamal Soleimani arrived at the Cape Itani building where he resides in Caracas, where he quarreled with his girlfriend Gharam, after the latter decided to end their relationship. In an attempt to scare her, Soleimani began firing in the air from a machine gun he possesses.                  
The Army Command said, shortly after the shooting incident took place in Caracas, Raoucheh, LAF members rushed to the scene, and upon their arrival they came under fire by Soleimani who was stationed in the 7th floor of the building. Accordingly, the soldiers cordoned off the building and called on the armed man to surrender.

However, Soleimani did not comply with the warning as another gunman kept throwing grenades at the troops.  The man who was throwing the grenades turned out to be non other than Hani Al-Chanti, a member of the “Group of 13” whom remain suspects in the assassination of Former Prime Minister Rafik Hariri. According to information made available to LBCI, Hani Al-Chanti, is a Jordanian citizen who was released from jail 3 months ago. Hani is currently working in the music industry.             

The soldiers found the body of another person inside the apartment that was killed during the dispute that had firstly erupted between the armed men themselves.               

Initial information stated that the clashes had erupted between pro SSNP supporters and pro Future bloc supporters. All of which turned out to be untrue.

For more information please click on this link


Read More:
Advertisement
Subscribe to Newsletter
 
News Bulletin Reports
REPORT: Mysterious graffiti artist Banksy illustrates Gaza debris
REPORT: Mysterious graffiti artist Banksy...
27-02-2015
REPORT: Islamic State threat boosts business for Kurdish gunsmith
REPORT: Islamic State threat boosts business...
27-02-2015
REPORT: Lebanese media outlets suffer crisis
REPORT: Lebanese media outlets suffer crisis
27-02-2015
REPORT: An entire culture destroyed in Iraq
REPORT: An entire culture destroyed in Iraq
27-02-2015
Introduction to the evening news 27-02-2015
Introduction to the evening news 27-02-2015
27-02-2015
REPORT: Services dismissed for two months at al-Minieh hospital
REPORT: Services dismissed for two months at...
27-02-2015