لمزيد من الأخبار زوروا موقعنا على www.lbci.com/news     تابعونا ايضاً على Twitter باللغة العربية على LBCI_NEWS وباللغة الانكليزية على LBCI_News_EN كما يمكنكم متابعتنا عبر صفحتنا على الفايسبوك باللغة العربية :www.facebook.com/LBCInews وباللغة الانكليزية: www.facebook.com/LBCInewsEN     وفاة علي خليل ابن شقيق اسامة الشهابي متأثرا بجروح اصيب بها اثر اطلاق النار عليه فجرا في حي الصفصاف في مخيم عين الحلوة     العثور على جثة المياوم علي ابراهيم مساء الاحد في غرفة كهرباء في حي السلم بعد اختفائه منذ 11 نيسان     جعجع: ليس هناك من رئيس توافقي أو رئيس تصادمي فالرئيس التوافقي في لبنان يعني رئيساً يُدير الأزمة اي استمرارها     سعيد للـLBCI :ترشيح جعجع بالغ الاهمية في الفترة لان المواجهة بين من يريد تغليب منطق الدولة والدستور ومن يريد من خلال سلاحه بسط سطوته على القرار     ستريدا جعجع بعد لقاء وفد القوات الرئيس الجميل: 14 آذار ستذهب موحدة الى جلسة الاربعاء والجميل أبلغنا أن حزب الكتائب سيجتمع بعد الظهر لاتخاذ الموقف المناسب     رئيس مجلس الشعب السوري يحدد موعد الانتخابات الرئاسية في الثالث من حزيران     اطلاق ثلاثة صواريخ من قطاع غزة على جنوب اسرائيل ولا اصابات     حماس تؤكد سعيها الى سرعة إنجاز المصالحة الفلسطينية وطي صفحة الانقسام وذلك قبيل لقاءات المصالحة التي ستعقد هذا الاسبوع مع فتح     مجموعة جهادية بثت شريط فيديو يظهر فيه موظف في السفارة التونسية في ليبيا اختطف في 21 آذار الفائت في طرابلس الغرب     مقتل 3 من القاعدة بينهم قيادي في غارة جنوب اليمن     تسجيل 13 اصابة جديدة بفيروس كورونا في السعودية     بايدن يزور اوكرانيا اليوم لعقد محادثات بشأن جهود الاسرة الدولية من اجل المساعدة على استقرار البلاد وتعزيز اقتصادها     سير غي لافروف يتهم سلطات كييف "بانها تنتهك بشكل فاضح" اتفاق جنيف     مقتل نائب صومالي في انفجار سيارته في مقديشو     توقيف اربعة افراد جدد من طاقم العبارة التي غرقت الاسبوع الماضي قبالة سواحل كوريا الجنوبية     رئيسة كوريا الجنوبية: ما فعله طاقم العبارة التي غرقت الاسبوع الماضي "بمثابة جريمة"
الاخبار

Local News

Citizen Charbel Rahme was killed at Madfoun army check point after he refused to stop

27-05-2012
18:05
tell your friend about LBCI News
Comment
A
A
A
3256 Views
Citizen Charbel Rahme, born in Bcharre, was killed after he refused to stop at a check point at Madfoun Bridge. He was hit by a bullet in his head and died instantly.                 

The dead body was taken to Batroun Hospital, while the military police came to the scene and started the investigations in the case.           

Later, the roads in Bsharri were cut off with burning tires in protest to the killing of Charbel Rahme.          

Members of the Madfoun Army check point were transferred to the competent authority to be interrogated. The car of the deceased, which is a Mercedes , was hit by 6 bullets.    

Major Nasr told LBCI that he will leave the case to the investigations.        

MP Elie Keyrouz headed to Bsharri and called on the protesters to calm down and not to be draw into any reckless instinctive acts. He told them that they should wait for the investigations in this case.

Afterwards, the burning tires were put off and the road reopened. The protesters went with the priests of the parish and the president of the municipality to St Saba church where they rang the church bells and lit candles for the deceased youngster.

Read More:
Advertisement
News Bulletin Reports
REPORT: Deadly gun attack in eastern Ukraine shakes fragile Geneva accord
REPORT: Deadly gun attack in eastern Ukraine...
20-04-2014
REPORT: LBCI commemorates Lebanese caricaturist, Pierre Sadek
REPORT: LBCI commemorates Lebanese...
20-04-2014
REPORT: Christians mark Easter in Syria’s Maaloula
REPORT: Christians mark Easter in Syria’s...
20-04-2014