لمزيد من الأخبار زوروا موقعنا على www.lbci.com/news      يمكنكم مشاهدة قناة LDC عبر قمر نايلسات على التردد 12226 أفقي معدل الترميز 27500     بري أمام زواره : الحكومة خط أحمر بالنسبة لي ولحزب الله وتطييرها يعني تطيير البلد ومن يريد إسقاطها من دوننا فليجرّب     قهوجي في أمر اليوم : الجيش اللبناني بلغ في مواجهته التنظيمات الإرهابية وبشهادات العالم مستوى من الإحتراف يرقى إلى مستوى الجيوش الكبرى      قهوجي للعسكريين :كونوا على أتمّ الاستعداد لمواجهة الإرهاب كما العدو الإسرائيلي الذي لا يزال يمعن في خرق السيادة اللبنانية بطرق مختلفة     ميسرة سكر للـ LBCI : سوكلين ليست مسؤولة عما يحصل بل الدولة ولم نطلب التجديد للعقد ولكن سنستمر بالعمل لحين ايجاد لبديل     ميسرة سكر: لم ندفع أي مال سياسي لأحد والحل الموقت ان تتابع سوكلين أو غيرها جمع النفايات أو وضعها في كسارات وردم الكسارات     السفير الاماراتي لـ"النهار": سياستنا مبنية ‏على دعم ما يختاره الشعب اللبناني ونرفض أن نكون مع فريق ضد آخر ونركز على الاستقرار وسلام يبقى صمام الأمان     الكويت تدعو مواطنيها الى التريث في السفر الى لبنان وتطلب من الموجودين فيه أخذ أقصى درجات الحيطة والحذر عند تنقلهم     سائق الوزير رشيد درباس أسقط الدعوى التي رفعها على الناشط طارق الملاح     الدول المنضوية في التحالف ضد داعش تعد بتقديم حزمة مساعدات جديدة الى الحكومة العراقية     الشرطة الاسرائيلية: مقتل طفل فلسطيني في هجوم نفذه من يشتبه انه متطرف يهودي في الضفة الغربية     منظمة التحرير الفلسطينية تحمل اسرائيل المسؤولية الكاملة عن مقتل الطفل الفلسطيني     حركة طالبان تعلن تعيين الملا منصور زعيما جديدا لها     الافراج بكفالة عن شرطي اميركي اتهم بقتل رجل أعزل من اصول افريقية بالرصاص     رئيس الاركان النيجيري : الجيش النيجيري يفتقر الى المال والعتاد اللازمين للقضاء على حركة بوكو حرام     سعر صرف اليورو يسجل 1.0945 دولارا     سعر اونصة الذهب يسجل 1084.30 دولارا     سعر برميل نفط برنت يسجل 53.09 دولارات
الاخبار

Citizen Charbel Rahme was killed at Madfoun army check point after he refused to stop

27-05-2012
18:05
tell your friend about LBCI News
Comment
A
A
A
3695 Views
Citizen Charbel Rahme, born in Bcharre, was killed after he refused to stop at a check point at Madfoun Bridge. He was hit by a bullet in his head and died instantly.                 

The dead body was taken to Batroun Hospital, while the military police came to the scene and started the investigations in the case.           

Later, the roads in Bsharri were cut off with burning tires in protest to the killing of Charbel Rahme.          

Members of the Madfoun Army check point were transferred to the competent authority to be interrogated. The car of the deceased, which is a Mercedes , was hit by 6 bullets.    

Major Nasr told LBCI that he will leave the case to the investigations.        

MP Elie Keyrouz headed to Bsharri and called on the protesters to calm down and not to be draw into any reckless instinctive acts. He told them that they should wait for the investigations in this case.

Afterwards, the burning tires were put off and the road reopened. The protesters went with the priests of the parish and the president of the municipality to St Saba church where they rang the church bells and lit candles for the deceased youngster.

Read More:
Advertisement
Subscribe to Newsletter
 
News Bulletin Reports
REPORT: Lebanon bids farewell to slain LAF officer Kahil
REPORT: Lebanon bids farewell to slain LAF...
30-07-2015
REPORT: Interior Minister Machnouq sends “letter of reprimand” to Beirut Mayor
REPORT: Interior Minister Machnouq sends...
30-07-2015
REPORT: Government fails to agree on waste management crisis
REPORT: Government fails to agree on waste...
30-07-2015
REPORT: #UberRECYCLE, new initiative to alleviate Lebanon’s waste crisis
REPORT: #UberRECYCLE, new initiative to...
29-07-2015