لمزيد من الأخبار زوروا موقعنا على www.lbci.com/news      يمكنكم متابعة برامج الـ LDCعبر NileSat على التردد 12226 استقطاب افقي ترميز: 27500 عامل التصحيح:4\3     البطريرك الراعي ورئيس أساقفة باريس يشددان على ضرورة تعزيز السلام في منطقة الشرق الأوسط والأخير أكّد مواصلة مساعيه للتخفيف من ازمات لبنان     الراعي من الأونيسكو في باريس: على المجتمع الدولي اتخاذ التدابير الكفيلة بحماية الشرق والوجود المسيحي فيه     شمعون معلّقًا على وفاة رستم غزالة: من وضع يده على لبنان يستحق أكثر من ذلك و"الدولاب" في سوريا بدأ بالدوران      الجراح: الأسد يرسل إلينا متفجراته ليقتلنا في حين أنّ السعودية ترسل إلينا السلاح لجيشنا ليدافع عن وطننا وبوفاة غزالة استبقت عدالة السماء المحكمة الدولية     جنبلاط مكرمًا السفير البريطاني: المرحلة دقيقة ويجب استمرار الحوار بما يحقق الاستقرار     الضاهر لنهاد المشنوق: لولا الموقوفين الاسلامين لما كنتَ وزيراً فلماذا ضرب المشايخ وهم في زنزاناتهم المقفلة؟     إشكال وتضارب بالسكاكين بين سوريين اثنين في شكا أدّى إلى إصابتهما بجروح طفيفة     الأمن الداخلي: لن نقبل باستغلال قانون السير الجديد لرفع أسعار بعض التجهيزات     المرصد السوري: جبهة النصرة وحلفاؤها يسيطرون بشكل شبه كامل على مدينة جسر الشغور ومقتل أكثر من 60 عنصراً من قوات النظام التي أعدمت 23 معتقلاً قبل انسحابها     أ.ف.ب. عن مصادر امنية وطبية: العثور على جثث اربعة نازحين من الانبار بعد خطفهم في بغداد      مقتل أكثر من 90 شخصاً في المعارك والغارات في اليمن خلال الساعات الـ 24 الماضية     بان كي مون يعيّن الدبلوماسي الموريتاني اسماعيل ولد شيخ أحمد مبعوثا خاصا جديدا إلى اليمن     الشرطة المصرية: مقتل أربعة اسلاميين في انفجار عرضي أثناء تحضيرهم قنابل في جنوب مصر     أكثر من ألف قتيل ودمار هائل بزلزال عنيف بقوة 7.9 درجات ضرب النيبال وتخوف من ارتفاع الضحايا مع ازالة الحطام
الاخبار

Dozens killed in air strike on bakery in central Syria

23-12-2012
18:10
tell your friend about LBCI News
Comment
A
A
A
1160 Views

Dozens of people were killed and wounded in an air strike on a bakery in Syria's central Hama province, activists said, with some reporting up to 200 dead.                 

"We cannot get an exact figure yet because we are still confused about which are dead and which are wounded," one activist said.                        

The strike hit Halfaya, a town recently seized by rebels in a new push to take territory in Hama.                                

Earlier, the Syrian Information Minister Omran Zoubi said that Syria is not arming the Kurdistan Workers Party (PKK) and added that the Russian position regarding Syria will not change.                                       


Regionally, concentration was on the Christian towns of Mahrada and Alskilbieh seemingly since the opposition fighters promised to break into them if the Syrian army did not leave them and stop using them as a platform to target neighboring towns.                                                


Meanwhile, military operations continued in Syria mainly in Aleppo and Damascus.                                          

This as the Jordanian state news agency reported that a 21-year-old Syrian national was shot on Sunday by a bullet in the head while fleeing into Jordan.                                

The director of the Mafraq Government Hospital Dr. Hamoud Al Serhan said that the Syrian refugee was shot inside Syrian territories near the Jordanian border while trying to enter Jordan illegally.

Read More:
Advertisement
Subscribe to Newsletter
 
News Bulletin Reports
REPORT: Al-Nusra Front circulates video depicting clashes in Syria’s Qalamoun region
REPORT: Al-Nusra Front circulates video...
25-04-2015
REPORT: Citizens of Keserwan reopen the Zouk Mikael Highway, vow to take escalatory measures
REPORT: Citizens of Keserwan reopen the Zouk...
25-04-2015
REPORT: Over 1,000 dead, history razed, Everest shaken in Nepal quake
REPORT: Over 1,000 dead, history razed,...
25-04-2015
REPORT: Islamist fighters seize Syria's Jisr al-Shughour, army says redeploys
REPORT: Islamist fighters seize Syria's...
25-04-2015
REPORT: Islamic State behind Riyadh police deaths, say Saudi authorities
REPORT: Islamic State behind Riyadh police...
24-04-2015
REPORT: Armenian genocide survivor shares her story
REPORT: Armenian genocide survivor shares...
24-04-2015