LBCI
LBCI

وفاء الكيلاني تحسم الجدل.. هل هذه الصورة القديمة تعود لها؟

فنّ
2020-06-03 | 04:09
مشاهدات عالية
شارك
LBCI
شارك
LBCI
Whatsapp
facebook
Twitter
Messenger
telegram
telegram
print
وفاء الكيلاني تحسم الجدل.. هل هذه الصورة القديمة تعود لها؟
Whatsapp
facebook
Twitter
Messenger
telegram
telegram
print
3min
وفاء الكيلاني تحسم الجدل.. هل هذه الصورة القديمة تعود لها؟

قبل حوالي عامين، ضجّت مواقع التواصل الإجتماعي بصورة قديمة منسوبة للإعلاميّة المصريّة وفاء الكيلانية وتمّ التركيز آنذاك على التغييرات الجذرية في ملامج الأخيرة.

 

ويبدو أن جدل الصورة القديمة عاد إلى التداول من جديد، ما دفع بوفاء الكيلاني إلى الخروج عن صمتها وحسم الجدل القائم منذ عامين، فهل هذه الصورة القديمة تعود لها؟

 

نفت الكيلاني أن تكون صاحبة الصورة في منشورٍ على تطبيق إنستغرام كتبت فيه:

 

البنوتة القمر دي مش أنا، وماضايقنيش تشبيهها ليّا، والصورة دي دايرة بقالها اكتر من سنتين ماعلقتش بشكل رسمي لأني مش شايفة عيبة في ملامحها وشيفاها قمر كمان، وطول عمري كان نفسي شعري يكون ويفي او كيرلي بدل شعري الناعم".

 

واستغلت وفاء الكيلاني منشورها للإعتراض على التنمّر الّذي تتعرّض له صاحبة الصورة، فتابعت "بس حبّيت أوضّح في الوقت ده عشان التنمر اللي ضدّ صاحبة الصورة ع السوشل ميديا من ناس عينيها ماتعودتش تشوف الجمال، فبتقبح كل ما تراه! وعشان المجلات والمواقع اللي كان نفسي ما توقعش في خطأ المعلومة، وياخدوا بالهم أن الف باء الإعلام هو التحرّي عن المعلومة والتأكد من مدى سلامتها قبل نشرها".

 

وختمت الكيلاني بالقول "تحية للجميلة صاحبة الصورة، وهارد لاك لأصحاب النوايا الحسنة".

 

البنوته القمر دي مش انا ومضايقنيش تشبيهها ليا والصورة دي دايره بقالها اكتر من سنتين ماعلقتش بشكل رسمي لأني مش شايفه عيبه في ملامحها وشيفاها قمر كمان ، وطول عمري كان نفسي شعري يكون ويفي او كيرلي بدل شعري الناعم 😉 بس حبيت اوضح في الوقت ده عشان التنمر اللي بأه ضد صاحبة الصورة ع السوشيل ميديا من ناس عينيها ماتعودتش تشوف الجمال .. فبتقبح كل ماتراه ! وعشان المجلات والمواقع اللي كان نفسي ماتقعش فى خطأ المعلومة وياخدوا بالهم ان الف باء الإعلام هو التحرى عن المعلومة والتأكد من مدى سلامتها قبل نشرها ! تحية للجميلة صاحبة الصورة وهارد لك لاصحاب النوايا الحسنه 🙂 #وفاء_الكيلاني #مصر#سوريا#السعودية#ليبيا #الكويت#العراق #الامارات #تونس#المغرب #فلسطين #الجزائر #لبنان #الاردن #السودان

A post shared by Wafaa Elkilany وفاء الكيلاني (@elkilanywafaa) on

آخر الأخبار

فنّ

وفاء الكيلاني

صورة

LBCI التالي
هاري ستايلز يتوقف عن العرض في منتصف الأغنية... والسبب؟
إشترك لمشاهدة الفيديوهات عبر الانترنت
إشترك
حمل الآن تطبيق LBCI للهواتف المحمولة
للإطلاع على أخر الأخبار أحدث البرامج اليومية في لبنان والعالم
Google Play
App Store
We use
cookies
We use cookies to make
your experience on this
website better.
Accept
Learn More