18 تموز 2019 - 05:02
Back

محمود العسيلي يهين معجباً ويحرجه.. وهكذا ردّ على غضب الجمهور عليه (فيديو)

محمود العسيلي يهين معجباً، وهل إعتذر؟ بالفيديو Lebanon, news ,lbci ,أخبار إعتذار,محمود العسيلي ,محمود العسيلي يهين معجباً، وهل إعتذر؟ بالفيديو
episodes
محمود العسيلي يهين معجباً ويحرجه.. وهكذا ردّ على غضب الجمهور عليه (فيديو)
Lebanon News

تداول روّاد مواقع التواصل الإجتماعي مقطع فيديو للفنان المصري محمود العسيلي وهو يهين أحد المعجبين الّذي أراد إلتقاط صورة تذكاريّة معه، فوقف على المسرح وقال له "حضرتك معاك واسطة أو حاجة جامد جدًا مثلًا؟ يعني أنت اللي بتحبني وكل الناس دي بتكرهني؟ لو اتصوّرت مع حضرتك لازم اتصوّر مع كل الناس دي".

 

وأثار إنتشار هذا الفيديو حالة من الغضب والإستياء بسبب تصرّف محمود العسيلي، فغرّد الأخير عن الحادثة بالقول " أي فنان عارف انه من غير جمهوره هو ولا حاجة وصفر على الشمال وإن من تواضع لله رفعه. بعتذر بشدة لكل الناس اللي اتضايقت من الفيديو اللي انتشر وبعترف أني كنت غير موفق تماما في اختيار الألفاظ ولكن الصورة والله ناقصة وكان كل نيتي عدم تمييز حد عن حد اثناء الحفلة. انا آسف مرة تانية".

 

وتابع محمود العسيلي في تغريدة ثانية "النقطة التانية ان حاولت أقول للشخص اللي انا كنت باكلمه ان ما ينفعش نتصور عشان الناس دي كلها لازم تتصور تلات مرات برا الميك ولكن هو كان لحوح جدا ومصمم وكان صوته عالي جدا وبيزعق وانا مش عارف اغني فللأسف قلتله كدا بحسن نية  للأسف كل الكلام دا مش باين في الفيديو".

 
الإعلان
 

إقرأ أيضاً