20 تموز 2022 - 04:29
Back

شيرين عبدالوهاب حُبست 4 سنوات في غرفة نومها: حسام حبيب ضربني وسحلني وهو من حلق شعري!

شيرين عبدالوهاب حُبست 4 سنوات في غرفة نومها: حسام حبيب ضربني وسحلني وهو من حلق شعري! Lebanon, news ,lbci ,أخبار حسام حبيب,شيرين عبدالوهاب,شيرين عبدالوهاب حُبست 4 سنوات في غرفة نومها: حسام حبيب ضربني وسحلني وهو من حلق شعري!
episodes
شيرين عبدالوهاب حُبست 4 سنوات في غرفة نومها: حسام حبيب ضربني وسحلني وهو من حلق شعري!
Lebanon News

كشفت الفنانة المصريّة شيرين عبد الوهاب المستور وفضحت تفاصيل علاقتها بطليقها الفنان حسام حبيب في مداخلةٍ هاتفيّةٍ ضمن برنامج "كلمة أخيرة" مع الإعلاميّة المصريّة لميس الحديدي.

 

وفي التفاصيل، فقد صرّحت شيرين عبدالوهاب "عاوزة أستغفر ربّنا على الكذب اللي كذبته عشان أخلّي صورة إنسان تبقى كويسة، وأنا كذبت ودي أكتر حاجة ربنا ما بيحبهاش.. حسام حبيب ضربني وسحلني على الأرض وهو اللي حلق لي شعري".

 

وسردت شيرين التالي: "بقالنا 4 سنوات شايفين الويل أنا وبناتي، سافرنا الساحل وقلنا نقعد 4 أيام ونرجع مبسوطين، لأني كنت عايشة مع زوج مش بيشتغل تقريبًا، وكنت محبوسة 24 ساعة في أوضة نومي، وكانت عيشة فئران أو مصيدة... أنا كنت زي الفار اللي بيدخل المصيدة ياكل حتة جبنة".

 

وأضافت شيرين عبد الوهاب قائلة: "حسام استغل وجودي مع بناتي في الساحل وسرق السيارة من أمام البيت.. ده إنسان خطر، لازم أروح اتعالج من آثاره عليّ".

 

وانفعلت شيرين قائلةً: "حسام حبيب طلب 10% من أرباح عملي. أنا اتجوز قرد وما أرجعش ليه تاني.. ومش عايزة أعرف حد اسمه حسام تاني".

الإعلان
الإعلان
إقرأ أيضاً